13. novembra 2013

Vianoce v predstihu

Spolu s kamarátkou Erikou sme pripravili vianočnú kolekciu ručne robených vianočných koláčikov. Keď dve kamošky pečú, vznikne 2x viacej nápadov, 2x viacej inšpirácií a 2x viacej lásky, ktorú do vianočného projektu zo srdca vkladáme. Siahli sme do kuchárskych kníh našich starých mám a vytiahli rodinné striebro. Klasiku i menej tradičné vianočné dobroty. Tentoraz bez receptu – len ukážky nášho fotošútingu. Viac info na FB











Catalina - ďakujeme za inšpiráciu - môj favorit č. 2



10 komentárov:

  1. moju adresu máš, drahá, len tú krabičku pošli :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simička, a ty nestíhaš piecť alebo sa ti tento rok nechce? :-) Ak by si fakt chcela krabicu, museli by sme vymyslieť spôsob dopravenia - lebo tento výtvor ja do pošty nedám!

      Odstrániť
  2. Nádherné! Budou recepty zvěřejněny i tady nebo jsou jenom na FB? Díky za tak milé stránky. Jitka z Istanbulu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Jitko, ďakujeme za chvály. Recepty uverejnené nebudú - rodinné striebro je rodinné striebro - a niekedy sa s ním človeku nechce ísť na trh ;-) Ďakujeme za pochop.

      Odstrániť
  3. Ahoj Katka, veru, viac hlav, viac rozumu a napadov, tak vidim, ze ste naozaj nezahalali a tie prekrasne fotky - roztomile kompozicie, krasne farby, chutne kolaciky, este ze som uz po obede :-) Tesim sa aj ja na vypekanie a mozno vymyslim zas nieco nove a nieco zas uberiem, ako to vzdy byva.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš Táni - ozaj sme si vcelku užili - ale ku koncu to už bola celkom makačka. Ja mám niekedy roky, kedy skúšam nové, inokedy nie. Tento rok bude nového vcelku dosť. A hlavne, aj vianočného pečenia bude dosť :-)

      Odstrániť
  4. Ahoj Katka. Koláčiky vyzerajú boožsky. Noo veru, už aj ja mám nový priečinok s názvom "Vianoce", kde ukladám, čo by som, ak by som... :-)).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ...krásná motivace...krásné nápady...krásné fotečky...no prostě KRÁSA :-) Věrka

    OdpovedaťOdstrániť