1. októbra 2013

... a víťazom sa stáva ...

Miška Bartíková so svojou ultra sofistikovanou odpoveďou a ešte sofistikovanejšou metódou, ako dôjsť k výsledku "rébusu". Trafila sa najbližšie, keď si tipla 27 kúskov.

Naše melónové mini políčko nám túto sezónu nadelilo 31 ks jedlých melónov rôznych farieb, tvarov a chutí. (Pozn.: Rátam len také, ktorých priemer bol min. 10 cm a ktoré stihli do vyhlásenia súťaže dozrieť). Klasické ružové, oválne oranžové vrúbkované, okrúhle oranžové vrúbkované, žlté oválne, biele oválne ... fakt neviem, koľko druhov som ich vôbec na jar vysiala. Niektoré boli chuťovo nadupané, iné malinko slabšie. Škoda len, že niektoré z vysokého tepla začali praskať, ale s tým veru nespravím nič. Políčku ďakujeme a o rok ho presúvam na iné stanovisko. Som hodne zvedavá, ako sa bude dariť gréckym melónom, z ktorých semiačka mám odchytené alebo mi budú darované. No ale čo ma zaujíma najviac, či ich budúci rok bude fakticky dosť?! Lebo ... či sa vám to zdá alebo nezdá, tých 31 kusov mi ani neprišlo ako množstvo, s ktorým by sme nevedeli ako naložiť.

Nedá mi nepublikovať 2 raritky a krásky, ktoré nám naša záhrada vyprodukovala, nech sa páči, foto. Neviem ako vy, ale jahodový štvorlístok som ešte nenašla (a nebol len jeden!).




Miška, blahoželám a osobne cez FB posielam ponuku džemíkov, z ktorých si môžeš vybrať presne podľa svojej chuti. No, ale ako si nižšie v komentári avizovala, asi ma tvoj výber neprekvapí! Džemík do tvojich rúk už zajtra!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára