7. októbra 2013

Socializujeme sa (... trošíčka)

No, tak dozrel čas, aby sme mu (Facebooku) začali čeliť. Veľmi dlho som osobne váhala, či s Hrnčekom ísť / neísť na FB. Ako fyzická osoba na FB som, ale dostala som sa tam najmä kvôli tomu, že som v minulosti z profesného hľadiska spravovala pár FB stránok. Nie som typ užívateľa, čo naháňa priateľov, likuje každý post a už vôbec nepotrebujem o sebe zdieľať čokoľvek. Ako Katka nie som cieľovka. Ale keďže z marketingového hľadiska chápem všetky jeho plusy, pre isté typy stránok, produktov a tém ja FB ideálnym nástrojom na komunikáciu s cieľovým publikom. FB je rýchly, okamžitý a vymyslený skvele. De fakto jediným klikom priateľa / fanúšika dokážete byť hneď na XY ďalších miestach. Čím viac klikov, tým ďalej sa dostávate. Zázrak :-)

Vitajte teda v Krajine Hrnčekovských zázrakov, ak sa vám ráči, vstúpte. Hrnček-var BLOG už aj na Facebooku. Ste vítaní.

1 komentár: